söndag 5 november 2017

En riktig pärla mitt på hygget.

För ett tag sedan skulle jag ut och leta efter ett block som jag hittat på satellitbilder. Lite diskret kikar det stora blocket fra bland några träd. När jag var på väg till platsen körde jag förbi ett nytt kalhygge. 100 meter upp på hygget låg ett stort block helt öppet. Jag snabbade mig dit och vilket block. Flera überfina linjer. Kvalitén är mycket bra. Öppet runt om. Nu har jag ägnat ett par timmar åt att borsta blocket. Tar lätt en hel dag att borsta bort allt. Måste ha med mig rep nästa gång. Har nu fått gjort 2 problem. Har borstat flera projekt. En riktig pärla mitt på hygget.


Jag på ett fint problem med fina juggar och några vassa crimpar.


Testar en variant på ett problem. Dynamiskt move långt ut till 
vänster till en liten crimp. Sedan upp via små crimpar till fina toppjuggar.


Det kommer mera....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar